Monday, May 9, 2011

MAK

mak!!!!!
mlm nie tiba-tiba perasaan aku terarah kat mak aku...
aku teringat kat mak aku...mcm mna la keadaan mak aku sekarang....
smlm dah ckp tepown...tapi juz ckp ja....xdapat nak tgok rupa mcm mna keadaan dia..
aku rindu sgt kat mak....
ramai kata aku anak mak..yela...aku ank mak...aku ngn mak berkongsi tarikh lahir yg sma....19 ogos..
.kdng adik beradik aku sndiri pown jelez ngn aku...
apa aku mntak kat mak msti dpt...aku anak manja ngn mak...apa yg jdi aku cta kat mak....
mak aku xpnh mnidakkan apa yg aku nk....
msti dia tunaikan bagi memenuhi hasrat ati aku...
aku skrng nie hnya brgantung ngn mak aku ja kat dunia nie...ayah dah xda...
aku berjanji aku akn tunaikan harapan mak aku...insyaallah...aku akn berusaha smpai berjaya
aku akn balas sumanya kpd mak...mak la yg mngandungkan aku...
mmbesarkan aku shngga skrng...aku brjnji...aku akn jga mak smpai akhir hayat aku...ini jnji aku....
INSYAALLAH!!!!
selamat ari ibu mak....
tgu cek balik noh.....