Monday, January 31, 2011

aku makin panazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

hari ini aku dibelengu ngn masalah umh aku kat unimas nie kat umh 211 taz...ngn umh besepah....sinki tersumbat...toilet kotor...mslh hilter asyik wak msuk dlm bilik sndiri...smpah xreti nk buang kat luar...lantai licin...bilik busuk mcm longkang.....woiiiiiiiii...nie umh ka tmpat plupusan smpah.....ampa nie dah besaq....masuk u plk tu....guna la klbihan yg ALLAH bg tu utk pk utk dri sndiri dan org lain....jgn dok benggong sgt....bulllshit  r ampa nie.....mcm mna la ampa nie nk mnikah ar???buat malu laki ja wei....tu pown jgn...tiap mlm p bljaq silat....ceh.....ampa nie xreti nk berubah ka?bukan kt aku ja mrah...senior2 yg dh grad pown cta jgk kat aku prngai ampa nie....ish la...xreti nk berubah lgsung la....jd la manusia yg ada otak sma nk bt satu2 keja tu...jgn taw ikot perangai ja....suma nie nk bg org pnaz....ikot hati aku nk sruh cik dayang tukaq ampa p dok kat bilik lain....tp xsmpai ati la plk....igt ampa bleh brubah....tp ceh.....jgn kta brubah...lg teruk ada la...tu bilik air tu...apa salahnya...smbil mndi berus ja dinding2....jgn harap la.....tgok la....aku nk buat knci blik air tu...sp nk mndi p mndi kat umh org lain....jgn la pk ampa byar yuran ampa leh buat ikot suka ja.....pk sma ngn org lain....umh nie bila dah kotor...mmng mnjadi undngan syaitan la....pastu mcm2 la dok dgr bunyi plik....klu xmaw nk tlog brsih jgk....dok la dlm blik tu....mndi la dlm blik tu...bsuh bju dlm blik tu....bsuh pngan dlm blik tu...jgn dok guna lgsung bnda dlm umh nie...aku heran r....umh ampa kat kg mcm mna la agaknya...mgkin umh ampa kmaz kot...tp blik ampa mcm blik kat sini jgk asanya,,,.nie aku nk wak kuar amaran aku nk plekat kat dlm umh nie.....ampa kalau xreti nk jaga umh jgk....ampa belah dari sini serta merta..sblum aku bakaq bilik ampa.....aku makin panazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz